13 septembrie 2017

Popsicles cu afine și căpșune


Rețeta de astăzi este foarte simplă, dar de efect. Este perfectă pentru atunci cand vreți să vă răcoriți cu ceva bun, natural și fără zahăr. Toată familia va fi încantată, mai ales cei mici pe care îi puteți implica în preparare punandu-i să spele fructele, să apese pe butonul blenderului.
Voi face popsicles sau pe romanește fructe congelate pe băț; dacă aveți o traducere mai bună vă rog să scrieți în comentarii.

Folosesc:
Preparare:
  1. Mixez în blender căpșunele cu 2 lingurițe de pastă de curmale și torn piureul într-un pahar.
  2. Mixez în blender afinele cu 2 lingurițe de pastă de curmale și torn piureul într-un pahar.
  3. Torn cele două piureuri în forme de înghețată alternând straturile.
  4. Pun formele la congelator pentru minim 5 ore.
  5. Ca să scot ușor popsicle-urile din forme le țin puțin în apă caldă.

Puteți înlocui pasta de curmale cu ce îndulcitor doriți. Eu am făcut de multe ori doar din fructe, fără îndulcitor.
Pe pagina de facebook m-au întrebat mai multe persoane de unde am luat formele. Sincer nu mai țin minte pentru că le am de câțiva ani, dar am găsit unele mai faine și cred că o să comand un set aici.

🍒 Dacă vă place această rețetă puteți să o distribuiți pe canalele de socializare să se bucure de ea cât mai multe persoane. Mulțumesc!
🍒 Mai jos aveți varianta video postată pe canalul meu de youtube.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...