02 august 2017

Smoothie verde cu mangold și caise


Iubesc vara, iubesc soarele, ador să merg la piață și mă bucur de culorile și mirosurile bunătăților de pe tarabe. Dacă aș sta mai aproape de piață, mai ales de piața mea preferată din Brașov - piața Dacia, aș merge zilnic pe acolo.
Iubesc această perioadă din an când găsesc o multitudine de legume și fructe de sezon. Smoothie-urile sunt nelipsite din alimentația mea și astăzi vă împărtășesc o rețetă faină. Am făcut smoothie cu diverse frunze, iar de curând am descoperit mangoldul sau sfecla elvețiană. Are proprietăți asemănătoare cu spanacul, dar spre deosebire de acesta, nu face semințe pe timpul verii și astfel ne putem bucura de el până toamna târziu. Eu l-am consumat până acum în smoothie, salate și nervura principală în supă cremă.

🍒 Ingrediente smoothie cu mangold și caise:
  • 100 g frunze de mangold
  • 200 g caise
  • 100 g banane ( 1 bucată)
  • 500 ml apă
Pun mai întâi în blender frunzele de mangold, dar îndepărtez nervura principală ca să nu iasă ațos smoothie-ul. Adaug o cană de apă și mixez bine. Pun apoi și restul ingredientelor și mai mixez până când se mărunțesc bine.

🍒 Dacă vă place această rețetă puteți să o distribuiți pe canalele de socializare să se bucure de ea cât mai multe persoane. Mulțumesc!
🍒 Mai jos aveți varianta video postată pe canalul meu de youtube.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...