31 martie 2017

Raw vegan chocolate mousse


curcubeu pe gerul gurii - atât am de zis despre acest mousse

Știți că ador nuca de cocos în orice formă- proaspătă, fulgi sau ulei. De data aceasta am vrut să testez un nou ulei de cocos pe care l-am primit de la Farmacia Ortomoleculară, uleiul Vitaquell. Uleiul este foarte fain, îmi place cum miroase si ce gust are, iar prețul este foarte ok. Aveam niște banane foarte coapte și un avocado care nu mai rezista mult și m-am gândit că merg perfect într-o spumă de ciocolată.

🍒 Ingrediente pentru o porție de mousse raw vegan de ciocolată:
Am pus toate ingredientele în blender și le-am mixat bine. Am turnat compoziția într-o cupă de înghețată și am decorat cu boabe sfărâmate de cacao crudă. Am pus la frigider pentru 30 de minute.
Poftă bună!

Pentru mine 50 g de pastă de curmale sunt de ajuns, dar pentru cineva obișnuit cu dulciurile clasice care conțin mult zahăr, e posibil să nu fie suficient. Sfatul meu e să gustați în timp ce preparați și dacă e nevoie mai adăugați îndulcitor.


🍒 Dacă vă place această rețetă puteți să o distribuiți pe canalele de socializare să se bucure de ea cât mai multe persoane. Mulțumesc!
🍒 Mai jos aveți varianta video postată pe canalul meu de youtube.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...