vineri, 24 martie 2017

Budincă raw-vegan de chia cu lapte de cocos


Câte delicii se pot face cu aceste minunate semințe de chia 💚.
Prepar foarte des budincă de chia și o consum de cele mai multe ori la  micul dejun, dar uneori și pe post de desert. Astăzi vă împărtășesc una din rețetele mele favorite. Pe cât e de simplă rețeta, pe atât de fain e rezultatul final.

Am folosit urmatoarele:
  • 30 g semințe de chia
  • 200 ml lapte de cocos
  • 20 g pastă de curmale
  • 30 g merișoare 
  • 30 g afine
Am amestecat bine semințele de chia cu laptele și pasta de curmale. Am turnat budinca în  boluri și deasupra am pus fructele de pădure. Am așteptat circa 15 minute să se îngroașe budinca și apoi am savurat-o. De cele mai multe ori îmi prepar budinca de seara, o pun la frigider și dimineața am micul dejun deja pregătit.
Poftă bună!

Dacă vă place această rețetă, puteți să o distribuiți pe canalele de socializare să ajungă la cât mai multă lume. Aștept părerile voastre în comentarii. Mulțumesc!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta e importantă pentru mine