15 februarie 2017

Pastă de curmale



Cu toții știm cât de nociv este zahărul și totuși este foarte greu să renunțăm la el, asta pentru că acționează ca un drog. 
Eu am fost o mare mâncătoare de dulciuri, zilnic îmi trebuia ceva dulce și dacă nu aveam nimic în casă la miezul nopții căutam un magazin non-stop pentru a-mi cumpăra o ciocolată. 
În 2010 am descoperit bucătăria raw și am înlocuit dulciurile clasice cu cele fără foc, dulciuri de care m-am îndrăgostit iremediabil. Am schimbat multe în alimentația mea și cu timpul nevoia mea de dulce s-a diminuat destul de mult. Acum, pe lângă faptul că nu mai mănânc zilnic ceva dulce, nu îmi mai plac preparatele foarte dulci, gusturile s-au schimbat foarte mult.
Folosesc multe fructe proaspete pe post de îndulcitor în shake-uri, smoothie-uri, budinci, înghețate. În schimb, în torturi și prăjituri fructele nu sunt de ajuns, așa că această pastă de curmale e una din cele mai bune soluții pentru mine.

Ingrediente pentru pastă de curmale:
  • 200 g curmale fără sâmburi
  • 200 ml apă
Preparare:
  1. Tai mărunt curmalele și am mare grijă să nu îmi scape vreun sâmbure care poate strica blenderul. Chiar dacă pe ambalaj scrie ''curmale fără sâmburi'', verificați bine căci e posibil să mai fie câte unul rătăcit, eu am pățit de câteva ori.
  2. Pun curmalele într-un bol, adaug peste ele apa și le las la înmuiat minim 5 ore, în frigider.
  3. Pun curmalele și apa în blender/robot și le mixez bine.
  4. Torn compoziția în borcan, închid bine cu capac și îl pun în frigider. Eu folosesc această pastă cam 5-6 zile de la momentul preparării. Fac mereu cantități mici și nu are timp să se strice.


🍒 Dacă vă place această rețetă puteți să o distribuiți pe canalele de socializare să se bucure de ea cât mai multe persoane. Mulțumesc!
🍒 Mai jos aveți varianta video postată pe canalul meu de youtube.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...