10 iunie 2016

Băutură răcoritoare


V-a indus în eroare titlul? Cei mai mulți dintre noi, când aud de băuturi răcoritoare se gândesc la sucurile din magazin, acelea colorate, frumos ambalate, cu foarte mult zahăr și cu urme de fructe sau chiar deloc. Din fericire mie nu mi-au plăcut aceste sucuri; înainte să îmi schimb stilul de viață am băut de foarte puține ori, iar în ultimii ani deloc; prefer să mi le fac eu.
 Și totuși, de ce i-am zis băutură răcoritoare? Deoarece chiar e răcoritoare de la menta proaspătă culeasă de mine de lângă pădure și de la căpșunele ușor acrișoare.


 Am folosit așa:
  • 300 g căpșune proaspete (în afara sezonului, congelate)
  • 3 crenguțe de mentă proaspătă
  • 300 ml apă
  • 2-3 plicuri de îndulcitor green sugar (un plic are 4,5 grame)
Am pus toate ingredientele în blender și am mixat bine, după care am savurat  langă o felie de tort a cărui rețetă o găsiți aici http://rawmona.blogspot.ro/2016/06/tort-curcubeu.html.
 Mie nu prea îmi mai plac băuturile și deserturile foarte dulci, așa că 2 plicuri la această rețetă sunt suficiente pentru mine, dar  o persoană care consumă mult zahăr o să spună că băutura e acră, așa că adăugați înducitor după preferință, gustați și mai adăugați pană vă place.
Despre îndulcitorii Green Sugar am aflat de puțina vreme. Am căutat îndulcitori pentru persoanele cu diabet și green sugar e opțiune nu doar pentru diabetici, pentru că are 0 calorii și 0 indice glicemic. Am găsit pe site-ul lor un concurs și m-am decis pe ultima sută de metri să particip si eu.
Cu această rețetă particip la concursul http://greensugar.ro/competitia-anuala/.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...