29 martie 2016

Brocccoli cu semințe și dressing de caju



 Îmi  place ca mâncarea din farfurie, pe lângă sănătoasă și gustoasă, să fie colorată, verdele fiind una dintre culorile mele preferate. Broccoli crud are o culoare așa faină, e și păcat să îl fierbi, distrugi minunăție de verde și strici de tot gustul. Eu îl tot pun în salate, dar azi am făcut o salată numai din broccoli.

Ingrediente:
  • 50 g caju hidratat
  • 60 ml apă 
  • 1 lg fulgi drojdie 
  • 1 lg ulei presat la rece
  • 1 lg zeamă  de lămâie 
  • un praf de sare
  • 150 g broccoli
  • 30 g semințe hidratate de floarea soarelui
Am spălat bine broccoli, l-am rupt în buchețelele și l-am lăsat să aștepte cuminte într-un bol. Între timp am pus în blender caju-ul, apa, fulgii de drojdie, lămâia și sarea, am  mixat bine de tot și am turnat compoziția peste broccoli. Am adăugat și semințele de floarea soarelui, am amestecat, după care am savurat. 

Ție îți place broccoli? Cum îl prepari?
Aștept să-mi scrii. 
Semnat: Ramona cea cu drag de verde! 

Dacă vă place această rețetă puteți să o distribuiți pe rețelele de socializare să se bucure de ea și prietenii voștri.

  Vă aștept și pe youtubefacebookinstagram și pinterest.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...