12 octombrie 2012

Pâinici aromate cu chimen şi rozmarin



    • 200 gr seminţe de floarea soarelui fără coajă, hidratate câteva ore
    • 100 gr nucă hidratată 24 de ore (timp în care am schimbat de mai multe ori apa)
    • 150 gr migdale hidratate sau pulpă de migdale (ce rămâne după prepararea laptelui)
    • 50 gr făină de in (seminţe de in maro măcinate în râşniţă)
    • 1 ardei gras galben tăiat bucăţi
    • 1 roşie curăţată de pieliţă
    • 1 lg seminţe de chimen
    • 1 lg rozmarin
    • sare
    • câteva lg de apă
    Se clătesc bine nucile şi seminţele, se pun toate ingredientele în robotul cu lama în formă de S, se mixează bine. Compoziţia se întinde pe tăvile deshidratorului peste hârtie de copt, se porţionează, se usucă la 40 grade Celsius, pe ambele părţi, 8-10 ore. Dacă nu aveţi deshidrator, le puteţi usca pe calorifer (eu aşa am făcut o iarnă întreagă) sau la soare.

    2 comentarii:

    1. Ah, de cand le tin in rezerva, sa le fac, dar ba nu aveam una, ba cealata...pana la urma le-am avut pe toate si au iesit asa de bune...Multumesc de idee!
      A, eu nu am pus ardei, am facut alta data o reteta cu ardei si nu mi-a placut...

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. Antonia mă bucur că ţi-au plăcut, fiecare adaptează reţeta după preferinţe.

        Ștergere

    Gofre de post din hrișcă și spanac

    Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...