10 octombrie 2012

Cu si despre hrana vie la grădi


 Vă rugam azi pe facebook să-mi ţineţi pumnii şi vă mulţumesc, dar să vă spun şi de ce. Am fost invitată la o grădiniţă să vorbesc despre hrana vie, suna frumos, mie îmi plac copii şi m-a flatat ideea că pot contribui la sănătatea lor chiar şi într-un procent infim, dar era ceva care nu m-a lăsat să spun DA din prima. V-am povestit eu acum cîteva luni despre teama mea de camere de filmat, mai aveam una şi mai mare - teama de vorbit în public (de care m-am ferit cât am putut). Acum a venit momentul să scap de ea, m-am gândit bine și a doua zi am sunat şi am acceptat invitaţia.
Azi noapte nu prea am dormit de emoţii, azi am fost puţin stresată deşi am încercat să nu mă gândesc prea mult la asta şi mi-am tot zis în gând că o să mă descurc. Am ajuns la grădiniţă la 15:55, agitaţie în curte, pe holuri, era ora la care părinţi/bunicii veneau după copii. Merg în sala unde urma să fie evenimentul, inima începe să bată tot mai tare, aşez pe platouri nişte bunătăţi aduse pentru degustare, încerc să mă liniştesc. Încep să vină mămicile, apare şi un băieţel tare simpatic pe care îl servesc cu o bombonică, apoi vine la mine şi îmi mai cere una şi apoi încă una, după care pleacă afară. Încep să vorbesc în faţa a cca. 25 de mămici şi educatoare, plus doi copii frumoşi şi cuminţi care au păpat din toate. Emoţiile încep să dispară, mă relaxez, începe să-mi placă. M-am bucurat să cunosc mămici care ştiau despre ce e vorba şi mămici care nu au mai auzit de hrana vie dar deschise la nou şi curioase. Am povestit puţin despre ce înseamnă hrana vie şi ce schimbări a adus în viaţa mea, am răspuns întrebărilor, mâncarea a fost savurată.
 M-am simţit foarte bine, mulţumesc Simona pentru invitaţie.


6 comentarii:

  1. Buna! Sunt mamica Emiliei si pot spune ca a fost super interesant. Fetitei mele i-au placut la nebunie frigaruile, ca dovada cand am ajuns acasa cu cele 4 pe care i le-ai dat le-a mancat ea pe toate.Dar bineinteles ca i-a placut si ciocolata( ca si mie de altfel). Cu siguranta voi incerca cateva din retetele tale si sper sa imi reuseasca.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă bucur foarte mult. O să îţi iasă, iar de nu să nu te dai bătută, mai încerci căci nici mie nu mi-au ieşit toate din prima încercare. Multă baftă.

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow!! Super, Ramo :)) Felicitari din suflet, sa-ti mearga din plin in tot ce faci si vei face! Multi pupici de la noi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vă mulţumesc,la fel iţi urez şi ţie.

      Ștergere
    2. Ramona, ce as putea folosi pentru chisturi ovariene si acnee?

      Iti multumesc mult!

      Ștergere
    3. Ioana îţi recomand să renunţi la produsele de origine animală şi să mănânci cât mai multe crudităţi. Cunosc persoane care au scăpat de chisturi şi fibrom doar consumând hrană vie. Eu nu am avut asemenea probleme dar din ce am citit ştiu că sunt bune ceaiurile de creţişoară şi de coada şoricelului, extractul de mlădiţe de zmeur şi de coacăz negru. Acneea va dispărea şi ea dacă îţi schimbi alimentaţia, lactatele fac mult rău; evită prăjelile, zahărul şi încearcă să consumi câteva zile doar sucuri. Renunţă la produsele pentru îngrijirea tenului pline de chimicale, eu folosesc săpunuri vegetale şi uleiuri cum sunt cel de cocos, de sâmburi de caise, de măsline. Sper că ţi-am fost de folos şi îţi urez multă sănătate.

      Ștergere

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...