30 iulie 2012

Îngheţată dementă


Iubesc înghețata și o mănânc și iarna, nu doar în zilele călduroase. 
Rar cumpăr din comerț pentru că de cele mai multe ori nu știu ce conține sau mi se face rău de la ea. Soluția? înghețată făcută  în casă din ingrediente simple și naturale. 
E drept, e nevoie de un robot puternic, al meu are doar 1000 de wați și încerc să nu îl forțez prea des, dar din când în când îl pun la treabă pentru a-mi satisface poftele.
De data aceasta am făcut o îngheţată cremoasă cu aroma de mentă. A ieșit delicioasă, te lingi pe degete, nu alta. Am folosit:
  • banane congelate
  • mentă proaspătă
  • pudră de roşcove
Am mixat cele 3 ingrediente în robotul cu lamă S. Nu am folosit îndulcitor pentru că mie nu îmi mai plac deserturile foarte dulci, gusturile mi s-au schimbat. Dacă bananele sunt bine coapte va ieși suficient de dulce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...