30 martie 2012

Prăjitură din fructe



Prăjitura aceasta delicioasă am preparat-o pentru întâlnirea de pe 18 martie. Este numai din fructe, o varianta de ceva bun pentru copii şi pentru cei alergici la nuci.
Am folosit fructe proaspete şi congelate:
  • kiwi
  • mure
  • afine
  • vişine
Am pus în blender următoarele:
  • 5 banane
  • 5 linguri zeamă de lămâie
  • 1 1/2 cană fulgi de cocos
  • 2 linguri lucuma (opţional)
  • 8 linguri ulei de cacao
  • 2 linguri psyllium
Am tapetat o tavă cu diametru de 25 cm cu folie alimentară, am aşezat un strat de fructe, apoi un strat din compoziţia obţinută în blender şi am repetat până am terminat toată compoziţia. Am pus prăjitura la congelator pentru câteva ore, apoi am mutat-o pe un platou şi am ţinut-o in frigider.

Un comentariu:

  1. Parca la tine am citit ca folosesti un HR7774 (philips). Cam care e cantitatea minima necesara, sa spunem numar de portii. Adica nu e cam mare vasul (mixerul) pentru o portie?
    Mersi. Nona
    Ps. Am facut salata de dovlecei cu nuci si e bestiala.

    RăspundețiȘtergere

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...