06 ianuarie 2012

Sărmăluţe

Am făcut de mai multe ori sarmale raw, în diverse variante dar nu mi-am notat cu exactitate ingredientele aşa ca nu le-am postat. La începutul acestui an am încercat o nouă variantă care mi-a plăcut mult.
Ingrediente pentru 12 sarmale:
  • foi de varză murată
  • 125 gr germeni de hrişcă
  • 75 gr morcovi
  • 40 gr ţelină
  • 20 gr praz
  • câteva fire de pătrunjel
  • 1 roşie
  • 2 bucăţi roşii în ulei
  • sare
  • piper măcinat
Am mărunţit mai întâi în robot ţelina, morcovii, prazul şi pătrunjelul. Am adăugat apoi roşiile, hrişca, sarea şi piperul, am mixat câteva secunde. Apoi am luat câte o foaie de varză, fără nervurile grose, am pus din compoziţie, am rulat cu grija şi am format sărmaluţele. Frunzele de varză mai mici şi cele cu nervuri, le-am tocat mărunt şi le-am amestecat cu roşii mixate în blender. Am servit această tocătură lânga sarmale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...