12 octombrie 2011

Tort cu ciocolată şi sfeclă roşie


Acest tort a fost savurat la ziua mea.


Crusta:
  • 3 căni de nucă
  • 1 cană curmale mărunţite
  • 2 linguri pudră de roşcove
  • 1/4 cană cu apă
Toate ingredientele le-am mărunţit bine în robot până a rezultat o compoziţie lipicioasă. Am presat-o într-un inel culinar de 25 cm diametru.



Crema rawz:
  • 2 căni caju hidratat 5 ore
  • 3 linguri suc de sfeclă roşie ( sfeclă dată pe răzătoare şi apoi stoarsă)
  • 10 linguri apă
  • 1 lingură miere
  •  3 linguri unt de cacao topit
Le-am mixat pe toate bine în blender şi am turnat crema obţinută peste crustă.



Crema de ciocolată:
  • 2 căni caju hidratat 5 ore
  • 15 linguri de apă
  • 3 linguri pudră de roşcove
  • 3 linguri unt de cacao topit
  • 2 linguri miere
Am pus toate ingredienetele în blender, mai întâi pe cele lichide şi le-am mixat bine. Am turnat crema peste tort şi l-am pus la frigider cateva ore inainte de servire. L-am decorat cu fulgi de cocos, mere, struguri şi visine.

4 comentarii:

  1. Sa stii ca arata grozav, un deliciu apetisant.

    RăspundețiȘtergere
  2. la multi ani ! si multumim ca l-ai impartit cu noi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani draga Ramona! Si iti multumim ca te-ai gandit sa impartasesti cu noi deliciosul tort. Imi place si cum arata si imi place si ideea de a folosi sucul de sfecla drept colorant.
    Pupici.
    Luciana

    RăspundețiȘtergere

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...