20 octombrie 2011

Bomboane cu nucă



Aceste bomboane le-am pregătit de ziua mea si mi-au plăcut foarte mult. Sunt foarte simplu de făcut; avem nevoie de doar 3 ingrediente şi un robot de bucătărie.
  • 3 căni de nucă hidratată 12 ore
  • 1 1/2 cană curmale tăiate mărunt
  • 3 linguri pudră de roşcove/cacao
  • 1 cană nucă măcinată (pentru a tăvăli bomboanele prin ea)
Am pus nuca hidratată, curmalele şi roşcovele în robot şi le-am mixat bine. Am obţinut o compoziţie lipicioasă din care am modelat cu mâinile umede, bomboanele. Le-am trecut prin nucă măcinată şi le-am pus la frigider (se mai întăresc puţin).

6 comentarii:

  1. Si mi-au placut si mie.. si tuturor invitatilor! S-ar fi mancat toate de nu ar mai fi fost si alte variante.. si atatea bunataturi de mancat!!! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt in ton cu buletinul meteo... ploaie pe tot cerul ... gurii, bineinteles.
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Le-am facut si eu, cu diferenta ca le-am tavalit prin cacao. Delicioase! Si am fost asa mandra de mine cand am vazut cu ce pofta le mananca si restul lumii ;))

    RăspundețiȘtergere

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...